Gabriel Lozell Bard, Grundare / Huvudtränare

• Grundade Crosskolan hösten 2015 efter 4 år med prova på dagar runt om i landet.

• Utbildad Barn /ungdomsledare hos SISU

• Utbildad Barn /ungdomsledare hos Svenska Motorförbundet.

• Utbildad Tränare i Motocross hos Svenska Motorförbundet.

• Har mellan 2012 och 2017 haft prova på tillfällen för över 10.000 barn, ungdomar och vuxna.

• Har varit tränare i 18 terminer med Crosskolan där han tränat både barn & vuxengrupper.

• Tilldelad förtjänstplakett i guld av Svenska Motorförbundet för sina insatser inom rekrytering.

• Nominerad och en av 5 finalister till "Det Svenska Idrottsledarpriset" som Årets Eldsjäl.

• Nominerad till det internationella priset " FIM Future Award" av det internationella förbundet.

• Diplomerad av det internationella förbundet (FIM) för sina insatser inom rekrytering till sporten.

Detta gör Gabriel till Sveriges mest erfarna tränare när det kommer till att lära nybörjare i alla åldrar att köra motocross.

Christian Mikkelsen, Tränare

* Har varit tränare i Crosskolan sedan 2017 och är väldig bra med våra barngrupper.